Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 22 mars 2008

Av Jenny - 22 mars 2008 10:37

Idag skulle jag och gurra egentligen fara till inpuls men hon sov så länge och jag hade en orsak som ja inte ska ta upp hära. så de blidde icke, de får bli imorgon eller måndag eller tisdag.

Jag ska iaf bege mig till gurris när hon har duschat, mmmhh, hon duschar i evigheters evighet och gör allt en massa annat innan osv så ja får vänta ett tag ^) höhö

Iaf så ikväll bär de av till kulturenshus och lilla salen, dit ska jag vad ja vet nu med Cia, sen finns de sånhära "kanske" folk som vi märker om dom följer.


Jag vill färga mitt hår, >.< Ja vill att mamma ska vara hemma så att hon kan göra de på mig.

  

De är mer blekt i verkligheten >.< Men detta är en frillis som cia gjorde på mig häromkvällen, ja tyckte den blev ganska nice! (;

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards