Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Jenny - 7 mars 2008 14:59

Föresten, tänkte jag ursäkta för mitt dåliga skrivande på länge.

Dock kommer jag nog inte göra de speciellt mycke bättre, jag sitter helt enkelt inte vid datorn speciellt lika mycke nu.

Ni får ta del av alla andras bloggar och liv istället, dock kan ni ju kika in lite då och då och kolla om jag skrivit, för låt er inte skrämmas nu !


~ jag fick G på mitt nkprov (duktig flicka) som jag aldrig tidigare har nämt här på bloggen.


Idag så sa Amanda att när ja kom hem kunde vi gå på en promme eller till och med kanske åka skidor.

När ja då säger att ja är påväg hem då så är de inte bra, för hon är hos dendära jävla veterinären och kommer inte hem på väldigt länge. >.<

Då tänker jag, ja går själv.

Men fan nej, istället sitter ja här nu och skriver och äter en kolaboll, fan ta dig jenny! :O

Men jag ska nog iaf gå ut och ta nån bild. Hoppas på att nått fint bara dyker upp såhära lite plötsligt!

Av Jenny - 7 mars 2008 14:49

Idag så for jag med 09.10 bussen till skolan (som vanligt) men de var inte de ja skulle berätta, utan det hela började;

 Men att han stog på fel sida, i fel busskur. Som tur var va busschaffisen snäll och nog smart att fatta att även denna man också skulle med bussen.

Mannen klev på bussen, betalade och satte sig på ett säte, just de sätet framför mig. Först då ser jag att han ser ut som en tomte, han var tjock, hade vitt skägg, glasögon och ett par kläder som jag inte änns kan beskriva.


Lite sött.


Föresten måste jag meddela att jag har köpt mig dessa efterlängtade gula strumpbyxor! :) fett nice!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards