Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 23 mars 2008

Av Jenny - 23 mars 2008 23:51

Föresten, så åt gurra här igår, då vare sallad, och ja säger bara, muuums vad gott det var!

Och idag lagade jag tomatsoppa, sa till pappa att ja skulle bli vegetarian och han började asgarva! :O fråga mig inte varför, dock skojjade jag men om nån annan i min familj varit de hade jag också kunnat vara de.

Men nu är de ju så att dom övriga tycker om kött, spec min bror, alltid när vi äter sallad säker han; men ååhh, de skulle varit mera kött.

Men vafan, tänk lite mera, vi äter ju faktiskt sallad >.<


Ikväll var jag hos gurra, med amanda, jokki och elina också!

Vi spelade hennes nya nintendo wii, de är riktigt skojj.


Jag har dessutom inte mått nåååå illa idag! inte ett litet ända piss (som jag minns) ! de är fett nice, och ja har kunnat äta utan att ja börjat må  illa eller ont i magen! (:

Jag har till och med sluskat i mig cokladbanan i ugnen när ja kom hem. höhö x)

Idag lovade jag migsjälv att ja skulle sova tidigt, men hmm. Vi märker ju hur det blir me de! O,o Imorgon ska ja även börja packa! Om detta hade varit förraveckan hade ja varit superglad för de, men just nu så känns de bara jobbigt. Men de ska bli grymmarns skönt att fara bort! (:

Av Jenny - 23 mars 2008 23:45

hej, för nån dag sen (för att vara eakt var de i fredags gissar jag på) så var min Mormor och Morfar här och åt middag osv, detta har jag dock redan berättat men för att komma till de ja tänkte så åt jag blåbär då! :p


Javet, de är fett gott!

Vi fick även en trisslott, med 4 låtter i en lixom, de va nå spec. Och det är bara jag som har skrapat min än så länge, och ja vinner aldrig, >.<

då menar jag verkligen aldrig!

söt

Av Jenny - 23 mars 2008 13:28

hej!

Ja kom faktiskt just hem, från Amanda. Hon har varit borta men ändå har ja hängt där en stund varje dag då hon varit på ett mer civiliserat ställe.

Skönt att ha henne hemma om ja får säga de själv. höhö


inatt sov jag hos Cia, där sov också Jokki och Elin, och igårkväll va vi ju på kulturens hus och lyssnade på musik och även stödje (?) ett fattigt ställe.

Men de ni missade hos Cia var värsta kraschen! en lampa for i golvet pga att sladden var kring kudden och denna anonyma personen som drog kudden för att kasta den på en annan, och så pladask for den glaslampan i golvet.

Anonym fick skuldkänslor så ja vet inte vad, och dum som jag är sitter jag och skrattar.

.___.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards