Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Jenny - 2 juni 2008 23:39

Hej,

Idag har jag först varit i skolan och städat för fullt, fick även reda på mitt MVG i syslöjd (egentligen estetiskt val) fett nöjd. :) Jag fick även en hel skjuttedundrans magnum glass av Alex i min klass idag.

Jag blev sjukt överraskad och supe glad (måste ha varit en ganska väldigt försenad födelsedagspresent, ska dock betala igen den imorgon fast han inte sagt nått om de) åhnej, du sa han att jag inte skulle de, men ni ska nog se att jag kommer på något supersmart!

Vilket jag alltid gör! ;>


Jag for hem med 2 bussen -Linnis och gurris åkte med i samma. =Trevlo! :D

Efter de så kom Maria förbi en jättekortis för sen så skulle jag till Piteå staden med Amanda, hennes mamis och hennes små käraste småsyskon.

Amanda skulle söka balklänning för hon hittade inget i luleå, dock på första affären i piteå hittar hon rubbet ;p

Samuel och Alva får också kläder till skolavslutningen och allt var fett med fint.

Medan Amanda och hennes mamma tittade på kläder så tog jag han dom barnen, vi busade dock blev alla så sjukt hungriga och ja. Mer ska jag nog inte säga.

Fett med mycke hungriga var vi. Då fick Samuel Alva och Amanda glass. jag vill eha en som inte fanns, jag orkade inte ta nån annan då så ja sket i de och var superhungrig och åt mig mätt på mat hemma hos Amanda :p


Kvällen var också hos Amanda, vi hade superkul med deras nya kläder.

Jag köpte en mycket välbehövd mascara där och en klämma.


Jag måste duscha. Bajs att jag inte kom på de tidigare, mitt hår kommer se förjävligt ut imorgon. som vanligt alltså. Tjingen på er.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards