Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 29 juni 2008

Av Jenny - 29 juni 2008 23:44

Jo, även jag ska skriva att Spanien vann!

Det var superbra.

Fett med glad stämning! Skitasnyggt mål och ganska söt kille som gjorde de också, kan de bli bättre?

Jo, de kan de nog. Men jag såg hos Amanda (ja de gamla vanliga) och hennes familj och Maria, Jag Samuel och Alva hade bakat kladdkaka och Amanda och Maria laddade upp och gjorde chokladbollssmet, asså fet jag blev då. >.<

Men de var gott i alla fall.


Imorgon väntar Tandläkaren på mig klockan 10, och nej, hon/han kommer inte behöva vänta. Jag ska se till att vara där 10. Ja alltså jag vill ha tandställning, för mina tänder är ju som på varandra >.<

Vi får se hur mycke jag vågar säga när ja väl är där.. :O

Efter de så kommer jag kanske att träffa Erikmannen på stan för att han ska köpa nya strumpbyxor, men vet ni vad. Han kommer att sova så de är lika bra att jag är inställt på att åka hem igen.

Annars kanske jag ska bada (FÖR FÖRSTA gånger I ÅR :O HEELT SJUKT).

På kvällen ska jag i alla fall på bio.

Sex and the city filmen är paxad på rad 5. klockan 18.15

Godnatt med er.

Av Jenny - 29 juni 2008 13:57

Det har gått någon dag och ändå så har ganska mycke hänt, ja vet inte om ja kanske ska dra igenom de, fast jo. Jag gör nog de. x)


Torsdags var jag med Alex i min klass och åt glass, Twister! Den var god och han var dålig på att äta glass. Hur konstigt de än låter. :p

Vi gjorde inte så mycke annat för vad finns de att göra i Alvik?! >.<


Fredag var sista dagen på mitt jobb det var til loch med lite sorgligt. Alla är så snälla och allt. Kommer sakna några mer och andra mindre mer, men ändå. Det var sorgligt.

På kvällen så såg jag film och somnade tidigt. Dessutom var filmen inte så bra. Men juste jag och Maria lagade mat och den blev supergod, det var Indonesisk kycklingpasta. De blev så att de räckte till mig hon och Mamma och blev över. (:


Lördag morgon började med en promenad med Mamma, vi gick till Alvik och sen tillbaka, efter de så duschade jag och åt gröt till lunch (en helt god gröt som jag har ätit på dagis, de var råg någonting).

Efter de hängde jag men Amanda och Maria och Samuel och Alva, vi myste ute i solen och Amanda brände sig på den axeln som hon inte solade. Jag var också bonde i en piggelin keps och vi blev jagade av getingar.

Till middag gjorde vi sallad, vi skulle grilla egentligen men vi orkade inte göra de. Vi var alltså en massa flickor hos Elina och hade trevligt.

På kvällen somnade jag medans Cia var hos mig, otrevligt av mig men att stiga upp klockan 8 är inte lätt på kvällarna.


Nu sitter jag hos Amanda och Samuel kom nyss grinande, vi fattade inget men så utbryter han att hans tand är superlös och de blöder. Han hade just köpt en glass (daim strut) och han slängde på marken.

Har varit och gått idag och ätit ben and jerrys med Maria som vi köpte igår.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards