Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Jenny - 9 juni 2008 22:19

Jobbet idag var ganska okej.

Dock inte de roligaste och hellre skulle jag vela att någon mer jobbade dära med mig. De hade nog varit trevligare. O,o

Jag har sockerdricka i foten, suuperjobbigt! :O


I alla fall så blir de cykling imorgon och resten av dessa 14 dagar som jag jobbar, ja hoppas på tränade snygga ben till resten av livet.


Jag blev i alla fall supertröttis efter idag och ska snart dra mig mot sängen, min bror som far imorgon, ja kommer nog sakna honom lite och jag har även tystnadsplikt om de som händer på dagiset.

Idag blev de jobb från 9 till halv 4 med 1/2 timmes lunch, imorgon blir de börja 8 gå till 3 med halvtimmes lunch.


Alva och jag bakade idag, en grej blev helt misslyckad pga receptet, de va helknäppt och blev inte speciellt gott. Men den andra blev god.

Godnatt.

Av Jenny - 9 juni 2008 08:14

Hej, idag är första dagen jag ska jobba och jag kommer inte att behöva cykla idag. Pga regnet.

Min bror är hemma, honom kommer jag väcka om någon minut och sen ska han få köra mig om ett tag.

Dock så kommer ja måsta cykla imorgon för att han åker till bulgarien och ska lyxa sig en vecka där. O,o

Om nu undrar varför jag sitter uppe nu och här så är de så att på Ersnäs förskola börjar man 9.00 så lite skönt ändå men då går vi ju troligtvis längre dagar vilket inte är lika kul. Jag råkade även bli klar väldigt fort idag. Väldigt skönt.

Jag undrar vilka som jobbar med mig, jag hoppas på bra personer men man vet ju aldrig. Dessutom vet jag ingen som ja känner nu som har fått på samma ställe som mig. Men de löser sig nog.


Dags för väckning! Tjing

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards