Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 7 juni 2008

Av Jenny - 7 juni 2008 15:02

halloj, jag har varit ur funktion ett tag här på bloggen.

 Mycke har hunnit hända, jag kommer inte rabbla allt men kanske nånting.


Studenten, min bror tog ju faktiskt studenten. De var trevligt och gott. En massa släcktingar kom hit och även jag fick lite skolavslutningspengar (jag blev förvånad när mormor gav mig för jag hade glömt att jag också slutat skolan bara för att vi inte haft någon riktig avslutning) men dom blir de att spara till stockholm! :D

bara en vecka kvar idag! ^^

Kvällen var jag först hos Elin och sen i stan, jag hade trevligt och var glad, jag blev även utsedd till räddare av jokki. Om jag inte låtit hon ramla på mig hade hon kanske brytit benet och aldrig kunnat spela fotboll mera som hon uttröck sig.


Igår ver en mycke slö dag och jag ville egentligen bara sova. De var lite jobbigt. egentligen mycke jobbigt. Men på kvällen drog jag en sväng till Cia och piggnade till litegranna. Vi bakade chokladcookies med vit choklad i. De va mumsi! :) Eller kanske inte för jag började typ må dåligt men ja vet att dom egentligen är goda. :p


Idag har jag varit på stan och köpt lite olika grejor, bland annat presenter trosor och ett par elefantörhängen, dom var super fina.

Jag typ älskar dom jättemycke. :)

Jag gick med Jokki och Elina, vi gick och åt lunch på ett café som jag inte vill stava till, vi åt iaf nån macka med kyckling i och muums va gott de var. (mamis var med och bjöd mig)

Ikväll ska jag på grillkväll med långbord och allt, supermyys! :D

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards