Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Jenny - 19 juni 2008 15:48

Det har bara gått några dagar och de känns som evigheter, kanske för att de hänt så mycke.

Stockholmsresan var bra, ganska rolig och lite mycke handlat. Jobbet går bara bättre och bättre, tiden går bara fortare och fortfare därför att jag bara får roligare och roligare.

Barnen börjar vänja sig med att jag är med och jag är en extra fröken som kanske liker lite mera än de övriga fröknarna.

Igår var vi på hägnan och hängde (höhö O,o), nej men vi var på hägnan på utflyckt, de var superkul och alla barn (tror jag) skötte sig bra. Jag träffade Viktor där och han är visst också dagisfröken, men vi hann inte prata så mycke eftersom man är faktiskt rätt upptagen när man ska ha koll på 3 barn så vi skildes åt.

Jag började tidigare så att jag fick sluta tidigare så att jag kunde hoppa av i Antnäs med bussen på hemvägen, då blev de först massor men hejdårop och sen skulle de ha kramar också, så de som hanns med fick kramar, dom andra får en annan dag.

Men de va roligt. Idag har jag faktiskt fått en puss också. Men barn är ju så otroligt söta.

Men idag så har jättemånga tagit sommarlov vilket til loch med känns tråkigt. O,o Men man har ju sina favoriter. x)


Sverige mot Ryssland var en skandal. Jag tror att alla har hört eller sett de så jag behöver nog inte yttra mig mera.


Jag försöker hinna med mycke men på kvällarna slocknar jag ändå tidigt, igår så somnade jag under eftersnacket hos Amanda för att jag verkligen inte kunde hålla mig vaken.


Dessutom så åker jag tillbaka till Stockholm i September! Då blev de Coldplay för hela slanten, överlyckligt! 

och nu ska jag äta palt.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards