Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Jenny - 12 juni 2008 16:38

jag har just ätit middag, och just innan de tog jag mig en liten sovis, ja trodde inte att jag somnade men de gjorde ja visst för sen så plingade de på dörren.

De var en potatissäljare, han började ojja sig när han såg mig. Tyvärr så syns de alltför tydligt när ja sovit.


Jobbet, jag har fått frågor som "Har du barn?" och "Är du verkligen vuxen?" nog för att de är egentligen bara roligt och nu har de börjat vänja sig med att jag är där och jag är en så kallat Fröken. Ja, de kallar mig faktiskt de.

 Igår fick jag en hel hög med teckningar och idag har ja fått massor med blommor, men eftersom de inte går att spara så bra så lämnade jag faktiskt dom ute.

Dessvärre så vill jag varje dag att de ska vara sista jobbdagen ever! För ja måste säga att de är sjukt jobbigt och ja kommer inte att bli dagisfröken.

Cyklingen hem idag gick faktiskt suupergreat! Jag orkade cykla HELA vägen. Ja stannade inte en ända sekund! :) Jag var fett med nöjd när ja kom hem.

Jag har lixom inte orkat någon anna hemväg cyklat upp för alla dessa backar som man måste cykla här i Antnäs för att komma just upp till mitt hus.


Snart kommer mamma hem och ja ska hjälpa henne med att packa upp maten. Hoppas du också har de bra.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards