Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Jenny - 3 juni 2008 22:53

Hej mina kära vänner, idag har min dag varit väldigt bra med samtidigt ganska mycke tragisk.


De började med att solen sken och ja blev fett med mycke glad! :) Sen for vi (jag och mina klassmedlemmar förutom några töntar som var borta, någon i göteborg och 2 hemma antar jag) till Christer.

Erik var dum och villade bort oss till några okända och knackade och sen sprang han åt helvete.

Vi hittade i alla fall tillslut till Christer och där hade vi oss en trevlig stund. Jag vet inte vad de var med mig men jag var nog överspeedad. Men jag hade i alla fall kul, vi blev bjudna på Pizza (chokladrutorna blev för jobbiga eller så tycker han att vi är liiite för tjocka) och huset var jättefint!

När Christer var tvungen att åka så tvingade Johan med oss hem till han, men på vägen dit då var Erik en riktig jävel.

Han drog med mig i gruset så att mina strumpbyxor OCH mitt knä gick sönder och de kom blod. >.<

Väl framme hos Johan såg vi på nånting jag redan sett och jag som inte hittade tillbaka själv fick vänta på dom övriga.

När Adam och Petter äntligen gav sig av gick jag till stan med dom, jag fick vänta länge på bussen idag också. Men de gick ganska bra.

Jag satt faktiskt ute vid vattnet i Norrahamn. :)


Ikväll var jag på balen med gurreligurra, de va trevligt och alla var så fina, jag tror att jag tyckte Annika var finast fast sen var det en annan tjej med mörkt hår och röd klänning som också var fin. (:

Nog för att alla var superfina egentligen.


Nu sitter jag här och har ont i magen för 3;dje gången idag. >.< Och Erik har skuldkänslor. Bra.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards