Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 30 juni 2008

Av Jenny - 30 juni 2008 22:54

Sex and the City var helt bra.

Den var som söt och sorglig och ja hade kunnat gråta flera gånger.. Men om du inte sett den så gör de, för jag tyckte den var väldigt bra. :)

Och jag hade köpt godis till den, var alltså superlängesen ja köpte godis. Men de var gott. (:


Såg nyss Jordan programmet på tv, usch. De var superhemskt. För de var ett barn som blivit tillfånga taget och usch! Hemskt.


Men jag har nu också gratis sms som många av mina vänner så nu kan jag också skicka massor med onödiga sms. x)

Av Jenny - 30 juni 2008 14:22

Idag var jag till tandläkaren, jo de gick bra och ja vågade inte uttrycka mig om att jag har alldeles för snea tänder och kommer att bli kallad om 1,5 år. >.<

De ända hon gjorde var också att peta med järngrejen i tänderna, ja gillar inte de. Usch.  

Efter de så hade pappa olika ärenden och då fick jag min ett par badtrosor. Inget speciellt, bara svarta vanliga. Men vadårå de är enkelt.


För en stund sen besökade Alva mig för att vara sådära otroligt söt som hon kan vara. Hon hade med sig glass i en påse till hela min familj och halva är ju alltså då borta. Annars så klistrade vi mest in recept i min pärm som jag håller på att fylla, vilket faktiskt går ganska bra.

Jag har suttit och tittat i Buffé tidningar från år 1996 och uppåt. Ganska roligt men jobbigt också eftersom de var grymt många. 

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards