Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Jenny - 4 juni 2008 14:30

Nu undrar ni säkert varför jag är inne en sånhära fin dag och så pass ledig tjej som jag är, men de ska ni veta. Jag svalkar ner mig lite.

Jag kunde helt enkelt inte vara ute mera.


Idag på morgonen visste jag vad som stod framför mig. Baka, baka och baka lite till. De skulle bli ett skjuttedundrans stort fikabord. Dock får ja inte baka allt för mycke så bara 3 saker. Mormor hade visst också bakat något.

Jag klev i alla fall upp och började med att ta mig fil och flingor ute på bron. De var stekande hett ute så när mitt vatten var slut och allis ätit upp de sista ur min skåt tog jag mig in och började med bakandet.

Kolakakor började jag med.

Sen så gick jag till gurra för att hämta min cykel och sedan fara och handla.

Då stötte jag på först på ett rös med sjungande barn. Sen satt äckelgubben ute och jag vågade inte änns titta på honom, han sa något till mig men ja hörde inte.


Jag for på ica och sen upp och bakade chokladtårtan, jag har suttit ute efter de och de är så jäävla varmt.

Nu är gurra här och jag ska platta hennes hår.


ikväll blir de balen igen. tjing

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards