Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Jenny - 2 oktober 2009 22:45

Tjao, idag har jag haft träningsvärk på sidan av magen.. Var på spinning och core och de gav ju reultat! :p

Idag var vi ett helt gäng på happy friday forza. De var väll inte riktigt min grej men de var kul att få pröva de med! :) Har lite ont i armen nu alltså ;p

Hur som helst blir de kanske Aerobic imorgon. Vet inte ännu beror på hur min kropp känner sig på morgonen!


Var på stan idag och väntade på en seg gurra som aldrig hörde av sig.. Så jag fick gå själv hela tiden, fick ont  i fötterna fick jag också. :p Men jag beställde en linstid på tisdag och var och lämnade tillbaka mina bruna 1 år gamla skor som var sönder, fanns inte i min storlek mera så jag fick tillbaka pengarna! Och tänkte därför att de var ju ändå bra, jag har väll haft min tid med dem så nu får jag köpa mig ett par nya till våren eller något! :D

Nice!

Föresten är det PRECIS en månad sen jag tog körkortet! DENI! ;p


På Söndag blir de jobbo och imorgon Alex mami kalas och skjutsa mamma till maggan! Mer är inte helt bestämt så vi får se hur de blir med alltihopa! :) Jag är fortfarande neutral. ;>

Nu är jag skitatrött och har just sett klart idol. Ska gå och lägga mig vilket kommer bli såååå skönt! Godnatt gott folk :)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards