Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Jenny - 19 oktober 2009 15:23

Ojdå, hoppas att jag inte bygger upp för stora förväntningar på min utklädnad. De är ingen värting pangbom grej!

Men jag gillar den x) haha

I helgen så klippte jag ju Alexs hår men något jag glömde säga var att jag även färgade jokkis hår! Jag hoppas verkligen att de blev bra och jämt osv, för jag har aldrig färgat hår förut... :S :p Men jag var iaf frisör i helgen! ;p


Idag var de filmning som gällde, idas inspelning. Och kallt som vanligt.. Vad är det med kyla och inspelning? Alltid förjävla kallt!!

Som johan sa idag: "alltså vi har verkligen med alla årstider i filmen!"

Jag: "Men ändå har det aldrig varit varmt på en inspelning, bara kallt.."

Johan: tänker lite "jo, de har fan alltid varit kallt!!"

Helt sjukt om jag får säga de själv!!

Idag har jag fått göra ett blåmärke och vara scripta och hjälpa Olle med ljudet, snabbkurs med honom typ, och med klappan x) haha

Nu har jag nyss gjort lite religion, (sitter fortfarande på skolan) men väntar på att jag ska få gå till inpuls på AFROO -sååå kul :D som börjar 17.00 eller var de 16.45? måste kolla upp...

Jag undrar om någon annan också ska dit, hade varit skojj. Men annars blir jag själv!:p

Hoppas de är bra med er!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards