Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Jenny - 11 oktober 2009 19:28

Jag ska börja med att ursäkta för mitt dåliga minne och syn eftersom det inte var grodor på utan ekorrar på kortet jag fick!! HAHA vilket skämt när  jag kom på mig själv!


Gårdagen började med att jag vaknade innan alla de andra typ 2 timmar innan.. Vid 8 halv 9 alltså och satte mig och åt frukost hemma hos criffe. Efter de såg jag one tree hill avsnittet jag missat, duschade och sen var de andra uppe. Då gjordes de våfflor som blev förstörda och fastnade i de nya järnet, tragiskt. Efter de tog vi bilen mot något som hette kärleksviken för att där grilla de var ju mysigt. :) Fast jag hade velat titta på en tröja i stan med de hanns inte med alls, vi fick bråttom till bussen och rejsade hela vägen dit och åkte med bussen som gick 14.15 mot luleå. På bussen visades film som hade ett dåligt slut och en till som de tydligen inte visat hela av men jag somnade under den, efter 18 kom vi fram till luleå.

Vi fick skjuts till Alex hem och sen var de bara att slänga i lite mat i min mage för då skulle jag iväg till kulturens hus klockan 20.15 eftersom ingen mat var gjord och att beställa pizza skulle ta över en timme att få (jag skulle inte hinna äta den) så tröck jag i mig lite tomtegröt som de hade i kylen och råkade dränka de i socker i slutet när jag skulle ta mer :S Äckligt blev de då.

Filmningen gick bra och vi filmade till just efter 12 men kom inte hem förräns vid 1 tiden efter att packat ihop filmgrejerna och stoppa dem i ett förråd. Alex som kommit för att hämta upp mig på cykel cyklade jag hem med och sen hade vi de gott hemma hos honom i värmen! :) Jag slocknade såklart..

Idag så vaknade jag innan pojken åt frulle och väntade på att han skulle komma upp på fötter nån gång. Vid efter 12 kom han upp.. Idag har vi inte gjort mycke, pussats och fikat lite och ätit lunch. Myst på och vilken kille jag har. Han är bara bäst! :D

En smäll fick jag också idag i huvet av armbågen hans!! Men de var inte med mening precis x) Haha, de brukar vara så att vi råkar slå varandra.. :p

Hemma så är jag helt slut efter veckan och helgen. Fy de är jobbigt!! Äppelpaj luktar nu och mamma bakar! :D

Egentligen ville jag på bio och hade nog hunnit precis om jag skulle farit precis när jag tog sista tuggan, men alltså mamma förbjöd mig (fast jag hade kunnat fara ändå) och jag hade kanske somnat på bion (inte värt pengarna..) dessutom behöver jag vila upp mig för veckan för jag tror att det kommer att bli filmning i veckan också och jag behöver vila lite ikväll efter en sån fullspeckad vecka. Rent utan jobbigt har det varit, men hur kul osm helst! :D

Ikväll blir en tidigt kväll och så ska jag sova så länge jag kan och sen åka till skolan. Vaknar säkert tidigt men bara jag känner att jag fått sova ut! I min egen säng!

Första gången sen i tisdagsnatten. :')

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards