Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Jenny - 5 oktober 2009 22:18

tjeenaa!

Idag har dagen varit stressig!

Började med att jag vaknade med en tröttis pojke som jag får klä på kläderna för att han ska komma up ur sängen, typ det ända sättet för mig att få upp honom? Vi tog 10 bussen till stan och till min linsundersökning! Efter de blev de stan en stund och Alex handlade såklart.. ;> Efter de åt vi lunch, jag tog en varm baguette med parmaskinka, kyckling mosarella ost, soltorkade tomater och någon sås plus sallad och lök och tomat. Skitgott!!

Alex mat var inte lika god.. :/

efter de blev de skolan och göra i ordning för filmning, vi filmade i 1 timme och 1 minut! Tills bandet tog slut! Då sprang jag till inpuls till afro, SÅ KUL!! Efter de sprang jag till stan för ett ärende, sen gick jag tillbaka till inpuls för att duscha eftersom jag inte hunnit de eftersom stan skulle stänga efter ca 13/12 min. Hade till och med glömt att ta med nyckeln till skåpet när jag gick så den hängde kvar i låset när jag kom tillbaka! ;> Haha

duschade åkte hem kl 18.30 bussen med gurra. Trevloo! :D

Nu ska jag lägga mig i sängen och mysa. Hoppas att Allis ligger där med mig!

Imorgon får vi reda på mer om umeå resan, kuul! :D Snart drar vi! Katjingen

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards