Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Jenny - 16 oktober 2009 23:55

Sitter hos min pojke lilla och ska snart lägga oss. Jag är trötter och just nu är han i köket, jag åt nyss en halv hårdmacka och en halv mjukmacka x) haha

Idag var det sista inspelningsdagn av neutrala! Alltså jag kan typ inte riktigt fatta de! x) De har gått fort men ändå sakta och har varit kul men väldigt jobbigt.Jag hade bakat en kladdkaka som avslutningsfika med en "klappa" på ! :) De var fiin, men kanske inte helt klar för den var riiiktigt degig.. ;p hahaha

Efter inspelning så gick jag och jossan mot stan för att möta upp Janita, äta på max och sedan gå på bio! :D Vi skulle se på UPP en animerad film och den var bara SÅ bra!! Och vilken stämning i biografen, de var vi föräldrar och barn kändes de som ;) haha Barnen kunde som inte vara tysta och var hur söta som helst, själv satt jag och skrattade igenom filmen. Alltså så rolig och bra!! Se den!! ven om de är en barnfilm så är det en sån bra film att även vuxna tycker om den och även jag Janita och Jossan! :D haha

Nu blir det sängen, Godnatt på er! :)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards