Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Jenny - 18 oktober 2009 11:18

Jag har kommit på vad jag ska vara på halloween!! :D Yeeah!

Först tänkte jag vara fladdermus, men jag kom på att de blir jobbigt och jag måste köpa tyg och ståltråd och sy och de kändes svårt med ståltråden när den måste vara så tjock. Så nu har jag kommit på en annan grej ;) Hemligt är de litegrann!

Ska nog gå på kupan och inhandla lite olika behövtligheter! :D Kommer bli så kul och så perfekt at vi kan hålla till hos dig gurreli! :D Massor med bus ska vi ha! x)

Jag och pappa krattade nyss gården och alltså de gick ju riktigt fort när man var två, visst han var snabbare än jag men jag började före han! Sådeså.. ;p

Idag ska jag försöka göra lite religion, håller på att läsa om defter de ska vi slå upp i bibeln och svara på frågor. Detta för att vi missar så mycke lektioner, fan vad jobbigt måste jag säga. De är skönare och gå på lektion än att få läxa... >.<

Men jag vill ju ha betyg så jag kommer att göra de! :p

Hoppas ni får en bra Söndag, de ska jag ha! :)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards