Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Jenny - 21 oktober 2009 20:45

Hallåå!

Kom för en stund sen in från en promenad som började med Amanda och slutade med Amanda men i mitten gick vi med Gurra och Jokki också. :) så skönt och roligt var de! :p När jag kom hem gjorde jag mig en smoothie med Hallon och sen stoppade jag i lite flingor när den var klar. Gott! :D Men den har jag ätit upp nu!

Idag så sov jag hos Alexpojken, mysigt och kul kul, vi tog sovmorgon, eller jag sov inte speciellt länge men de tog länge innan vi gick till skolan, hann till och med äta lunch och sånt hemma hos honom. Vi chillade helt enkelt ett tag där ;D

På skolan så satte jag mig i redigering (inspelningen blev inställd) och redigerade, Christer kom och tittade med mig också och jag har bestämt att under lovet blir de lite filmning för mig! :D kuuul!

Jag har ju verkligen slutat att sminka mig, bara vid speciella tillfällen sminkar jag mig och då känner jag ju mig fin, men annars alltså jag känner mig verkligen risig? De är inte jobbigt att sminka sig precis men de jobbiga är ju att tvätta bort de och jag behöver köpa en ny mascara.. Min som jag har nu måste vara mega gammal..

Vet inte riktigt vad jag ska göra åt de, att jag känner mig så ful. Kanske är de dags att jag börjar sminka mig men de känns ändå inte som så.. Jag får ta mig en funderare över dedär.. x)

Kramar på er! <3

Av Jenny - 21 oktober 2009 09:32

Jokki skönt att du förstår hur jag menar. Och de andra kommentarerna som linnea och Elina skrev, jag kan bara hålla med Elina. Du är en sån som man bara vill krama för att du är så sjukt kul, glad och man vill bara krama dig för att man tycker om dig så mycke! Så om detta med mat och träning får dig att må bättre ska du absolut göra det, man vill inte bara att de ska gå för långt, men jag tror att vi litar på dig och att vi ska stötta dig! Haha töntigt de låter men jag menar de! Jag förstår att de är jobbigt om andra sitter och fikar och man själv bli ju hur sugen som helst så de är bättre att ingen fikar och att man kanske äter något som frukt eller något sånt gott! :)

Jag tänkte faktiskt på de i helgen när ni var hos mig ba: Åh då kan jag baka något! (bara för att jag älskar att baka!!) Men då kom jag på mig själv att alla ni alltid säger att "nu har jag en nyttig period" Så jag tänkte, nä jag vill inte baka och sen ska ingen äta av de, de känns inge kul så jag skippade de. Sen när Amanda hade tänkt säga "tack för fikat" så kände jag mig jättedum som inte gett något åt er. Det kändes som att ni hade velat ha då. Jag vet inte hur de var, men de var så jag kände.. Och de kändes ju riktigt jobbigt, att jag typ suttit i mitt hus och låtit er svälta när vi har saker hemma jag kunnat ge er. Förutom äpplet och vattnet och téet.

Vad jag fattar nu är ni då glada för att ni inte fick något att äta eller hade ni velat de?

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards