Peace, Love and Ice Cream

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2009

Till mina vänner

Av Jenny - 21 oktober 2009 09:32

Jokki skönt att du förstår hur jag menar. Och de andra kommentarerna som linnea och Elina skrev, jag kan bara hålla med Elina. Du är en sån som man bara vill krama för att du är så sjukt kul, glad och man vill bara krama dig för att man tycker om dig så mycke! Så om detta med mat och träning får dig att må bättre ska du absolut göra det, man vill inte bara att de ska gå för långt, men jag tror att vi litar på dig och att vi ska stötta dig! Haha töntigt de låter men jag menar de! Jag förstår att de är jobbigt om andra sitter och fikar och man själv bli ju hur sugen som helst så de är bättre att ingen fikar och att man kanske äter något som frukt eller något sånt gott! :)

Jag tänkte faktiskt på de i helgen när ni var hos mig ba: Åh då kan jag baka något! (bara för att jag älskar att baka!!) Men då kom jag på mig själv att alla ni alltid säger att "nu har jag en nyttig period" Så jag tänkte, nä jag vill inte baka och sen ska ingen äta av de, de känns inge kul så jag skippade de. Sen när Amanda hade tänkt säga "tack för fikat" så kände jag mig jättedum som inte gett något åt er. Det kändes som att ni hade velat ha då. Jag vet inte hur de var, men de var så jag kände.. Och de kändes ju riktigt jobbigt, att jag typ suttit i mitt hus och låtit er svälta när vi har saker hemma jag kunnat ge er. Förutom äpplet och vattnet och téet.

Vad jag fattar nu är ni då glada för att ni inte fick något att äta eller hade ni velat de?

 
 
Gurra

Gurra

21 oktober 2009 21:52

Haha vad söt du är Jenny! Men du bjuder verkligen ALLLTID på fika och det är ju super snällt men det gjorde absolut inget att jag iallafall inte fick något fika(:haha

http://www.maaariaa.blogg.se

 
Ingen bild

amanda l

21 oktober 2009 22:21

alltså precis när jag sa det slog det mig ba; dedär skulle jag inte sagt för det lät HELT fel! för jag menade verkligen inte så. de är bara det att jag säger ju alltid "tack för idag" å då blev de som "tack för..." för de hade ju låtit knas om jag hade sagt tack för. å sen inge mer. haha. men de va verkligen inte så jag menade och jag ville då inte ha nånting, det var allderles tillräckligt med att jag fick en bit av alla er ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 27 november 2014 13:12


Det var inte igår! Jag måste skriva av mig och idag är vekligen en blä dag. Jag är inte riktigt frisk, sitter hemma och ska plugga men hjärnan orkar inte med. Noll lust. Jag måste ut med Elvis som jag iprincip alltid ser fram emot men inte nu. Vi s...

Av Jenny - 23 maj 2014 07:32


Ibland får man prioritera sömn före träning. Efter denna halva vecka som gått har jag varit så trött! Skoldagar med redovisning där jag har varit i slutet vilket leder till lite nervositet hela dagen och koncentration på vad de andra säger vilket i...

Av Jenny - 11 april 2014 10:01

Och föresten, uppdatering om Honey så har hon verkligen accepterat oss, de har även accepterat Elvis men har såklart respekt för honom vilket han har för dem också :) Honey sover på oss (speciellt mig) hela natten och de kommer och äter direkt jag sl...

Av Jenny - 11 april 2014 09:49

Jag har blivit sjuk. Ont och svullen i halsen plus mycket täppt och snorig i näsan. Jag känner att jag verkligen inte vill vara sjuk nu, det är sista tiden på skidorna och jag vill kunna ta vara på det i mängder. Nu orkar jag knappt gå ut med Elvis...

Av Jenny - 2 april 2014 11:37

Hej! Just nu bor jag Alex och Elvis på malmudden tillfälligt för att sköta cookie och honey, Elinas katter ;) De som har det jobbigast är Elvis och Honey, Elvis med alla ljud -tack radio så de inte blir så jäkla tydligt och Honey hon sover mest...

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards