Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Jenny - 13 oktober 2009 22:36

För er som kommenterat bilderna -Tack och jag håller med om vänster bilden, men jag vill som ha en liten blandning av båda liite mera uppklippt än vänster men inte så mycke som höger ;) haha :D

Och jokki, jagvet vi borde verkligen ses, men de har bara varit så grymt mycke så jag har helt enkelt inte hunnit och varit borta osv. Så vi får ta de till helgen!? :D


Idag var de redigering på skolan som gällde, de är som ganska kul med mitt material iaf ;D

Hemfärd med 16.12 bussen för mig och sen i med middag, skriva handlingslista med mamma.

Jag skulle nämligen och storhandla! Tänkasig, har aldrig gjort de förut själv sådär (hade dock gurra och amandis med mig men de var inte till så stor hjälp ;) ahhaha hörr mig mest på bra humör -viktigt!)

Egentligen skulle jag och handla för att vi har inspelning imorgon och jag ville ha med mig något och visste inte vad men tänkte att de hittar jag säkert på kvantum plus att jag skulle ju hämta upp alex på vägen, var väll mest för at han inte skulle behöva åka buss (vilket jag vet att han hatar) så jag skule vara snäll!

Mamma tyckte de var skitonödigt men lät mig göra de plus storhandla så hon skulle slippa de.

De hela slutade med att jag kom hem med de som stog på matlistan- BRA!

Till matsäck kom jag inte på något så jag käpte omkring 9 naturgodisar- Inte så bra.. (vad ska jag nu äta imorgon?)

Och den jag mest skulle hämta följde inte med hem?- DÅLIGT!

Varför?

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards