Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Jenny - 23 oktober 2009 23:59

Åh, vilka söta kommentarer! Alltså ni är så fina allihopa. <3

Just nu sitter jag här och ät nyhemkommen från jokki, äter ett halvt äpple (perfekt mycke, samma sak med bananer.. x)

Chock fick jag också när jag såg 7 kommentarer!!! Så många har jag nog aldrig fått på en och samma gång, bara de gjorde mig glad ;) haha

Idag var det inspelning, det gick bra. blåmärke och skripta är ju fortfarande mina positioner. Sen var de religion och mössprovning!!! :D Äntligen, men har dock inte beställt ännu hahaha x)


Alltså vet ni vad jag tycker är konstigt, att de är så många killar som inte har typ iprinsip något underhudsfett alls. Jag menar jag är inte stor och tjock, men om man jämför mig med Alex så alltså han har inget och jag har. Bara för att jag är tjej eller vad? Visst har tjejer lättare att få fett på kroppen? Eller ioförsej kanske de beror på varje person, men de känns som att killar kan vara så smala men så starka och ja, äta så mycke och de bara försvinner ut igen eller? Vad händer egentligen i kroppen, de är ju typ ett mysterium hur allt kan fungera så bra.

Atsccchoo! Där nös jag.. Vilket jag oftast gör.. Mest hela tiden, på inpuls mest i slutet av träningar, sen börjar de rinna.

Var på morgon yoga igår,  sköönt var de, men kämpigt att kliva upp och göra matsäck osv, idag var jag på spinning och core, alltid så skönt och helt slut och tomat efteråt! :D hahaha Ingen trevlig syn.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards