Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Jenny - 17 oktober 2009 14:42

Idag vaknade vi vid 9 och låg och ste i sängen ett tag, sen frulle eftersom våra magar kurrade så mycke! Idag har de inte hänt så mycke, kollat på lägenheter, jag har KLIPPT alex (!!) håret alltså, vi har lagat lunch pch ätit den, städat upp allt hår, läst tidningen. Mer minns jag inte riktigt?

Han blev fin i håret och är även själv nöjd så de känns jättebra! :D hade nästan lite ångest innan att han inte skulle tycka att de skull bli bra och bli jätteonöjd. Kanske till och med arg.. Men inget sånt, bara helt nöjd! :D Jag r en duktig hårmänniska.. ;>

Ska kika på bussar hem, har egentlgien inte så bråttom eftersom ingen kommer att vara hemma men busar är de dåligt om på Lördagar eftersom jag inte har någon egen bil eller någons bil här så går de ju tyvärr inte att ordna så att jag kan köra själv..

Ha de bra :D

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards