Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av Jenny - 4 oktober 2007 16:54

Hej, idag började jag klockan 11.55, då var de Matte.

Matte tycker jag inte är så speciellt jobbigt, bara om de kommer saker man inte riktigt förstår sig på, men tur som det var så är detta vi gör just nu inte något sånt ^) Utan procent! (förut har jag varit dålig på de, men nu börjar ja allt hajja de x) 

Dagen forsatte med Engelska, vi hade läxförhör. Jag trodde de skulle gå åt helvete, men de gjorde de inte utan ganska bra. Därför är jag sjukt nöjd, fast de gick ju inte helt perfekt :O Därför är de bajs också x)

Efter läxförhöret tittade vi på någon film som handlade om Indien fast typ inget, efterfilmen var engelskan slut.

Då hade vi fikapaus :D

Våra vikarier hade med sig små muffins :* de räddade dagen typ C;

Sen var de Svenska, det var slött, vi valde en bok som vi skulle läsa och jag valde boken "GÖMDA" av Lisa Marklund (släck med mig? nej ^^) . Det är en fin bok som är lite rosa (a)

Efter de så slutade vi och då va ja sjukt spidad och sprang och hoppade, och skrattade x) Det va roligt :D Fast de va mindre roligt att jag missat min buss med 2 minuter. :O Men då fick ja en pratstund tills nästa gick, vilket var så nära som 20 min! :D

Sen hållde ja faktiskt på att missa den också för att jag 4 min före bussen gick så sprang ja på toa sen sprang ja till bussen som just kom! :) Så egentligen blev de super tajming! :p


Och nu ska jag snart fara iväg antngen med buss eller Linneas pappa till stan, och träffa folk, bestämma om hur och när vi ska dela ut bullar xD haha, javet de låter sjukt ;) men sant! :D

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards