Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av Jenny - 18 oktober 2007 23:03

middag, rester. Mamma är borta och kommer hem imorgon vid 4 tiden och Pappa åt på jobbet för att dom skulle de enligt hans chef. Jag och bror själva, orkade alltså inte börja med någon mat så resterna blev perfan! :)


men NU kom ja på att ja inte åt allt som ja skulle :O HAHA shiet! :O ja åt bara en pytteliten pajbit, herregud :O hur har jag klarat mig?! O,o

Seriöst, fan va stört dehära var! x) hahahaha

Föresten som ni kan se, så var himlen otroligt vacker denna kväll ^^


Sen satt jag iaf vid datan, var ute och fotade lite, pratade i tfn och såg "du är vad du äter". Maten dom gör i dessa program ser ju iaf gott ut när de ligger på bordet innan dom börjar tillaga iaf ^^ Jag funderar på att vara med själv ;) haha, nej de va ett skämt..! mohaha x)

Detta var väll de jag lyckades åstakomma idag x) 


Jag och Cia har en plan inför Lördag med bla, med hennes randiga t-shirt man! ^) Mjaou! :D Och jag sitter och hoppas på att rutigskjorta mannen ska följa mig, men de ser ju hur det blir me de :) hihiw ^^


Godnatten! :') (tack till er som röstar och kommenterar, me like<3)


Av Jenny - 18 oktober 2007 16:03

idag vaknade ja väll kring 7, men orkade ligga i sängen ända till 8 då ja klev upp, åt frukost och sedan satte igång med bakandet! Chokladmuffins -muums :D Åt min käre klass, mohaha x)

Och dom gick åt också. hihi, värsta succsén (stavning? :O) blev de! :) vilket var roligt.

Iaf så bär de av till skolan med 11.28 bussen. matte, engelska, svenska. Sen bar de av hem, och nu sitter jag här och försöker reda ut våran läxa till på tisdag, ska skriv ett manus! :O GAAH! fattar ju noll >,<

Fy på att vara omedvetetfrisk! det var min sjukdom ja hade i tisdags asså,,


Imorgon är jag iaf ledig, sjukt skönt! :) <3

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards