Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av Jenny - 17 oktober 2007 21:15

Godkvällen!

Idag var min dag nästan som en vanlig Onsdag. Började 8.15 sluta 13.05, förutom att ja fick en mattant att tro att ja va vegitarian för att ja ville ha den maten för att fisk är äckel ^^

Åker hem med Linnea i bussen, och ibland med hennes sällskap blir jag helspeedad x) De är så sjukt kul! ^^


Vi gick iaf till Ica för att handla till min middag ja ska laga, men de blir de + 3 munkar (rea 12 kr för 3) och tuggummi! :D MUMS! Vi går hem till henne och äter dom, äter lite yoghurt, lockar håret, sitter vid datan och har allmänt kul! :)

Jag går hem för att laga min favoriträtt -Baconpasta! puss på den asså! Den är så tjärlek så de är inte sant! ^) <3

Kvällen tillbringades även med Linnea, vi tar en prommis förbi Gurra, och där är Victor och dom har en hemlis. Jag och Linnea undrar ihjäl oss typ lixom, men valde att icke tjata :') För det var en sån grej som man inte ska tjata sig till att få veta.. (nog för att ja inte vet de >,< haha ^)

På kvällen när vi äntligen ska bege oss hemmot känner vi hur vi bara inte ORKAR! :O Ja menar verkligen värsta ångesten, då ringer jag hem till min snälla far och frågar -Är min snälla bror hemma? Vilket han är och sedan blir allt bara bra, han kommer med snälla gröna bilen och hämtar oss (a)

Puss på allt bra i världen <3 pusspusspuss ^^

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards