Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 30 oktober 2007

Av Jenny - 30 oktober 2007 13:43

Nu ska jag snart äta lunch med LäniKäniPläni! Vilket kommer bli trevlo till 1000 :) Bara därför ska ja he in bilder x) som inte har med nånting att göra ^)



Lycka att få äta lunch med sällskap x)


Mitt köp igår. Elefanten som jag ska döpa. (a)


Så vart de slut. Och nu äre Lunchtime hos Läni och ja ska ta me mitt mackjärn och göra henne sjukt sugen på mina goda mackor x) Pusstjingelingen!

Av Jenny - 30 oktober 2007 12:28

Hallåjsan!

Jag äter muffins och är fet. Trelivgt värre är de också :O Jag är själv och har inge roligt. Egentligen skulle ja åka till Lena J typ prick NU, men de blev ändrat så de kanske bli imorgon då.. :) Vem vet?

 Btw, så ser de ut som att de ska bli jättedåligt väder.. Fy så tråkigt. Igår var vädret ju som okej ända tills typ 3 eller 4 nån gång.. Regn regn regn. Usch och fy och blä.

Jag längtar till Winnerbäck. <3 (har dock inte min biljett ännu, men snart -efter lovet, känns länge dit O_o)


Tänk om caféet inte stängt så tidigt den kvällen, tänk om klockan tagit samma vägar som vi. När vi gick på tomma, blöta gator där historierna flög förbi.

Och allt som vi sa då, tänk att man kunde säga så. Vi gick bland gårdar, hus, affärer och skjul allt var så konstigt men jävligt kul. Det kunde ha varit nån annan men det var jag.

hejdå

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards