Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 21 oktober 2007

Av Jenny - 21 oktober 2007 21:19

Nu ska ja börja med en massa nedräkningar ^^ haha :D

1 vecka kvar till lov, och inte spec länge kvar till Winnerbäck ska spela i Luleå (jag bestämde mig igår för att gå vilket är super<3).


i brist på annat hittar jag denna på Angelinas blogg vilket jag snor direkt och gör den själv ;) gör du som mig?


OM DIG

Vad har du på dig just nu? Pyjamasbyxor, sovtröja och min håkan (älskade) tjocktröja <3

Vilken hårfärg vill du ha? Det varierar ^) men just nu funkar de bra med blont :)

Kan du vicka på lillfingret? Ja!?

Är du komplexfri? Nej.

Har du någon gång hittat en tjugolapp på marken? Ja.

Kan du vissla? Ja.

Gillar du viskleken? Inte precis, fast ibland kan de va kul.

Tycker du att Simple Plan är bättre än Good Charlotte? Good Charlotte är bättre.

Vad händer imorgon för dig? Jag ska gå skola, :/

Vad åt du senast? Äpple.

Vad var din favoritfilm som liten? Höhö, kommer inte ihog.

Brukar du leka med dina småsyskon om du har några? Har inga, men leker med grannarna iställe ;) MOHAHA

Vad har du i håret just nu? En lite klämma.

Älskar du någon form av dryck? Typ vatten.

Har du skrattat ihjäl dig på grund av att ha sett en viss person? haha, inte ihjäl mig, men skrattat. x)

OM DITT BOENDE.

Var bor du nu? I en villa i byn.

Ska du flytta? Vill, och tänker, så ja.

Vilken färg är din bostad? Gul.

När du flyttar hemifrån, vart vill du flytta då? Till en lägenhet i stan, i think.

Vill du bo själv då? Njaa, tveksamt, roligare om man är mer. :) (ibland)

Kan du tänka dig att bo i en träkoja? Nej.

Vilket nummer bor du på just nu? 19.

Vill du flytta? Ja.

Kan du tänka dig bo tillsammans med en internetvän? Nej.

Har du bott på ett ställe en mil ifrån din nuvarande bostad? Nej.

OM DITT URSPRUNG

Är du helsvensk? Ja.

Om du inte är det, vilka andra länder är du från? -

Har du varit i nåt av de andra länderna du har ursprung från? -

Vill du fara till nåt av de länderna isåfall? -

Gillar du Sverige? Det funkar bra :)

Tycker du att svenska språket är fint? Jaa, eller ja har inte tänkt på de riktigt..

Är du färgad som en svensk? Höhö, ja.

Vad är typiskt svenskt? Svenska.

Tycker du om länderna du har ursprung från? -

Vill du bo i ett annat land än Sverige? Ja, det skulle vara kul att prova, men inte just nu.

Av Jenny - 21 oktober 2007 12:26

Hej jag vill bara säga att jag tycker det är jättekul att så många (kanske inte så jätte många men några iaf) tittar på min blogg. Men det skulle inte skada om ni kommenterade, även fast ni inte känner mig eller så, bara en liten kommentar! :D

Det blir så mycke roligare att blogga då ^^


Jag kansk inte skriver så intressanta saker, men jag skriver ju nått iaf! ^) hihi :D

Och ni nya som kommer hit till min sida, även ni kan också kommentera och glöm inte att rösta på min fråga; "Dricker du mjölk?" Jag tror faktiskt att den ligger på 64 plats på "De populäraste omröstningarna". Haha! x)


ajja, ikväll ska ja på dans och nu ska ja nog gå och äta lunch! Det blir varma mackor eller yoghurt m.flingor eller nå sånt.. :)


Ha en bra söndag! och om du har nån idé på 1 scens film med 'ettproblem, 3 personer' hör av dig genast! Ge mig en kommentar x)

Av Jenny - 21 oktober 2007 01:25

Hej, nu ska jag gå och sova i min renbäddade säng ^^ Tack för en trevlig kväll, bilder kommer nog att komma upp på bliddagboken eller pixbox, titta där vettja (har länkar dit *kolla neråt*)


Godnatt, nu ska jag sova


Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards