Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 25 oktober 2007

Av Jenny - 25 oktober 2007 21:55

nu har vi tagit oss hem -sikken tur vaah? ^)


Men eftersom ja glömde skriva en sak som hände idag så blev ja dock tvungen att sätta mig här igen fast hemma x)


Japp, de är sant. Jag har tagit en spruta idag (denhära mot cansern som nästan iaf går att bota sig mot). Det var hemskt!

Hon tog sprutan på mig, de gjorde ont och ja låg ner, sen så satte jag mig upp. Allt gick bra, jag ställde mig upp, de gick bra, innan vi skule bege oss därifrån skulle mamma på toa, vilket hon gjorde. Jag kände mig lite konstig så ja satte mig ner utanför och väntade på henne.

Jag började kallsvettas, må illa och det snurrade lixom. Jag var påväg att svimma. Men inte fattade ja de.

Mamma kommer ut från toan, jag säger att ja mår illa och hon säger att vi kan sitta kvar ett tag. Det gör vi, jag skruvar på mig, klagar för allt är bajs. Mamma tycker vi ska gå till toan ifall ja skulle spy (vilket ja kände att ja var påväg att göra), men ja kunde inte, orkade inte.

Mamma klagar på att ja är vit i ansiktet, då kommer en sjuksköterska och börjar vifta på sig och säga "Lägg dig ner fort fort, och upp med benen!" Och så börjar hon att hjälpa mig att sätta mig på golvet. 

Jag gör som hon säger, och efter ett tag känns allt bättre :) Snäll tant! "Du hållde på att svimma för att du inte fick nog mycke med syre till hjärnan, och hädanefter så ska du alltid ligga kvar en bra stund efter du tagit en spruta!"

Jag ska följa hennes råd ^)

Av Jenny - 25 oktober 2007 19:19

tjoo, sitter på kulturens hus och väntar på bussen som går vid 8..

Varför vi är kvar i stan ännu är för att vi har varit på Power yoga, de va ganska skönt men ändå jobbigt.

Varför går de inten buss vid 7 förutom en linje 20 :O

ajja, jag och Linnea roar oss lagomt mycke hära iaf. HAHA sitter vid datan! x) måste tillägga att klockan nyss var 19.19 :) -bra! ;D


Imorgon är jag ledig, WOHOOW! Mitt höstlov har redan börjat och det känns sjukt skönt! pch föresten upptäckte jag att ja är rik! Därför blir de shoppa imorgon men Gurra! :) <3


Just nu skulle de sitta bra med lite mat, men jag har inte de och orkar inte köpa heller. Ja äter när ja kommer hem. :) Ha en bra kväll!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards