Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 23 oktober 2007

Av Jenny - 23 oktober 2007 16:14

Föresten var de lagomt kul igår när jag var ute och traskade i byn med Amanda, hon babblade på som aldrig förr kan jag meddela! ;)

Haha, Ena halvar gick hon och lyssnade på High school musical musik och visade och sa hur dom gjorde just i dessa ögonblick när låten sjöngs/spelades i filmen, andra halvan pratade hon om sin klass. x)

Detta låter helt sjukt, men de var egentligen jättekul, för ja gick som bara; mm, jahaa, nämen jasså va coolt, fan va snyggt du dansar Amanda! ;) HAHA x)

Men hon fortsatte ändå ;) Grymt kul ändå ^)


puss till Amanda, hon är som en syster <3 (btw, så trodde min gamla musiklärare att vi var syskon x) hihi, de var lite kul de me :)

därför kommer en bild på oss<3 (sjukt gammal, men vad ska ja ta mig till :O)

Av Jenny - 23 oktober 2007 15:28

Hej, jag vill dela med mig av min underbara sommar :)


Jag började (nästan) med att jobba 4 veckor. Det var roligt träffade nya människor som blev kompisar, sen fortsatte den som en vanlig sommar, sol, bad och bus. Trevligt.

Sen kom pdol, de var inte spec kul före The ark spelade men när dom spelade. <3 De var verkligen super bäst. Stog långt framme trots att vi bara kommit dit kanske 20-30 min före dom började spela.

Sen blev de ju lk, de var kul kul kul! (för det mesta) Melody Club var bäst och de gjorde sommaren ännu mera bäst.

(jag lyssnade på 2 av mina favoriter på 2 veckor, de var tjärlek <3)


Sen började skolan, pirrigt förståss. Men kul. Och det blir nästan bara roligare :D (filmarbetarprogrammet äger;)

Just nu är de hel lungt och skönt, men senast idag fick vi höra änn en gång hur jobigt vi bara kommer få de efter jul, och sen i 2an. OJ OJ OJ vad jobbigt de skulle bli sa Christer. fy asså, >,<

Fast fortfarande så är ju filmlektionerna kul :D (hoppas vi på)


Det fortsatte och sedan kom datumet som vi alla väntat på. 8 sep! HÅKAN HELLSTRÖM I STOCHOLM <3

och sen bar de av till Göteborg! :) det blev shopping både där och i stockholm, :D


Och snart kommer Winnerbäck till Luleå <3 gaah, sååå kul och så tjärlek :)

LÄNGTA, LÄNGTA, LÄNGTA! <3

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards