Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av Jenny - 19 oktober 2007 11:40

Idag så är jag ledig, trallalaaaaaaaaa! :D

men finns dock inte spec mycket att göra så ja tar de lungt, städar lite och gör sånt som kommer försig att göras ^)

I eftermiddag så ska ja äta palt hos min Farmor -släkpaltätningen ;) haha Nog för att vi inte har så stor släkt, men det funkar ändå :)


På kvällskvisten ska jag till Elina och se idol med en massa tjejer som jag egentligen skulle ätit middag med om det inte varit för Farmors paltbjudning, men palt är gott och nu sparar jag pengar ^^

Iaf till idol ska de övriga äta cheescake, vilket jag inte gillar så då ska ja köpa med mig GLASS <3 ;) MUMS! vad jag tycker om de asså :D jag längtar tills ja sitter där med glassen ^^ hahahahaha x) Hoppas på en rolig kväll!

pussadjö!

dagens åstakommelse!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards