Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 26 oktober 2007

Av Jenny - 26 oktober 2007 23:04

Sverige sverige sverige. Jag förstår inte vad ni tänker med..

Visst Evelina var inte bäst precis och hon hade fått kunnat åka (vilket hon gjorde nu), men de finns ju faktiskt dom som är sämre. Tex som Sam och Bonden (vad han nu heter).

Jag är inte precis en Idolfreak men ja kan titta lite ibland sådära, men jag bli så less på att alla, för de mesta typ tjejer såklart -det är ju därför alla tjejer åker ut. Evelina är faktiskt mycke bättre än jävla Sam och bonden. Men eftersom ja själv inte röstar så ska ja egentligen inte säga så mycke kanske..


Ha en bra kväll!

Av Jenny - 26 oktober 2007 19:20

Måste tillägga att jag har knackat idag på en MASSA, och då menar ja verkligen JÄTTEMÅNGA! Nivet typ 19.19 , vilker var just och ja knackade och önskade ;D hahahaha Tönt på mig..

Don

Av Jenny - 26 oktober 2007 16:27

Hej, ja kom nyss hem från staden.

Och idag har ja shoppat :D Det var kul kul kuuul! ^^

En klänning, strumpor, 2 tröjor, halsduk och ett par strumpbyxor som ja ska lämna tillbaka mest troligt. :)

Jag är sjukt nöjd! :D


På stan gick jag med Linnea (ett tag) och Gurra (för det mesta) och även själv, men ja träffade även en massa olika folk idag. Det tyckte ja va roligt! :)


sötis på hög nivå! <3

Föresten så hade ja mina söta skor som gör först inte ont men sen gör jätteont >,< Så nu har jag skavsår och blåsor som gör hur ont som helst. >,< Då blev ja nere. Men som tur var fick ja mat (-kycklingsallad från dagobert) i mig och blev glad igen x)


Ikväll ska ja kanske se idol :) Någon som vet temat? ^^

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards