Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 20 oktober 2007

Av Jenny - 20 oktober 2007 16:21

Lördagen har kommit, idag ska jag till Kulturens hus och lyssna på duktiga ungdomar som spelar vad dom själva gjort! :) 20 kr för er som vill komma! :D


Jag ska dock dit med Linnea och Cia, rutigskjorta mannen har blivit sjuk vilket var helt jättebajsigt >,< Det hade varit kul om denna man inte blivit de, men men sånt är livet. Jag kommer iaf ta med mig kameran och fota så de kommer väll någon bild därefrån imorgon eller ikväll :)


Just nu för stunden spelar jag hög musik (Wonerwall-Ryan Adams) och det är så sjukt skönt att vara själv hemma. Pappa -kör buss, mamma -handlar, bror -for till haparanda (?) i morse och har inte kommit ännu, katt -gömmer sig (pga hög musik).


pusss, ha en bra kväll <3

Av Jenny - 20 oktober 2007 11:26

Måste meddela alla som läser min blogg att igår smakade jag denna glass som är här bredvid -Ben änd Jerry's. DEN VAR INGE GOD! :( Snacka besviken jag blev O,o (fast den gick ju att äta såklart ^)

 Men bara därför betyder de ju inte att du inte gillar den, skulle gärna vela veta vad du också tycker om den. Hör av dig när du smakat! ;D


Detta var jag igår, ledig, sitta och nöta musik på hög volym <3

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards