Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av Jenny - 12 oktober 2007 22:55

Hej hej heeeej! :)

Idag började dagen med att vakna vid 6 kvisten och inte kunna sova när jag kunnat sova ändå till klockan 8 eller längre om ja velat, >_<

Jag tog 10 bussen med linnea till skolan, åt pizza soppan (jag gillar den faktiskt ^) väntade en stund innan lektionen skulle börja. Jag och Martin var tidiga tillsammans så vi pratades vid x)

Lektionen var svenska (den ända på fredagar) och just när vi ska börja så börjar de ringa åsså kommer vi fram till att det är brandalarmet, >_< FAN! utan jacka fick vi stå ute och frysa tills ja fick idéen att gå in till NTI och värma oss -alla följde mig ;)

Efter skolan traskade jag och Martin till stan, vid shopping skildes vi åt för jag skulle in och han skulle till busstationen.

Stan blev inte det bästa, men ja köpte iaf upp mina presintkort och jag blev mycket nöjd med min nya mössa, nys tröja och nya trosor (även denna fredag, och även rea;) Missade 2 bussen så tog 3 bussen hem, jag går hemmot men hinner inte längre än till Amanda, jag blir stoppad och hon övertalar mig med att följa till staden, och sedan äta med dem innan jag ska till "Lillan" . När klockan är ungefär halv 7 så märker vi att de hinns inte med att jag äter med dom >_< Jag köper mig en varmkorv och varm choklad vilket blir min middag. Jag klarade mig faktiskt rätt bra på de ^^


Väl på Lillan bemötts vi av lilla glada Julia och hennes vän Maja! Trevliga var dom och vi spenderade kvällen tillsammans :)

Alla som spelade på Lillan var jätte bra och det var superkul! :D Visst hade jag väll någon favorit av de 5 som spelade, men jag orkar inte ta upp de ;) Mohaha!

Föresten så träffade jag Jacob där och han spelade trummir i Hamngatan (bandet skule byta namn till de) och han va sjukans duktig! :D Bra bra jacbo! :)

Det var så mysigt.

Snart är klockan 23.23 Och jag har verkligen precis missat varje (nästan) klockslag idag >_< Fyyyy! Men detta ska ja inte missa! :)

Godnatt med er <3

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards