Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 6 oktober 2007

Av Jenny - 6 oktober 2007 13:27

Hej, idag ska jag och Mami snart in till staden för att titta på ett par skor som ja blev lite småkär i igår ^)

Men igår var det en rolig dag, började med att jag var ledig fast ändå for till skolan med 09.57 bussen för att dela ut bullar och göra folk glada :) Och jag åt 2 lunchar idag också, MOHAHA!

Sen så gick jag på stan, köpte underkläder 2 trosor för 40 =bra, och ett par BYXOR FÖR 49 KRONOR! :O :D Dom var helt jättesköna! Typ jeans fast annat tyg :)

Jag gick med Linnea först sen gick hon för hon hade lektion då träffade jag Gurra och Ville, vi satt ner utanför jc och pratade för att de va för jobbigt att gå, sen kom Jokki och Olivia.

Då hade vi kommit fram till att jag ville ha en chokladkaka, Victor ville ha en dricka och gå in på jc, och Gurra ville ha en miljon! :O Olivia ville köpa chokladen åt mig men jag visste inte vad ja ville ha så de gick inte för då hade jag ju hur som helst varit tvungen att följa, vilket var för jobbigt. Och jokki ville gå till kioskbaren.

Vi beslutade därför oss att vi gick dit, inte bara för att jokki ville de utan att nästan alla hade nått att göra där x)


Efter de gick vi lite på stan, jag hittade byxorna och sen skulle dom hem. Jag skulle dock och träna DansAerobic med Linnea halv 5 så blev tvungen att vänta på henne. Därför bosatte jag mig på biblioteket i cirka kanske 1 1/2 timma :) Läste ur boken ja måste läsa!

Linnea kom till biblioteket och sen gick vi till inpuls och tränade, de var svettigt men man blev inte anfodd. haha xD de va typ sjukt ^^


Efter de duschade vi och sen började vi bege oss mot något matställe vi hade tänkt äta på. Till slut blev de max och påväg dit träffade vi lille Mattias som var så sjukt generös och gav sin lägenhets nyckel till oss så vi kunde komma in :) Han är ju bara för helsikens snäll :O

Vi var bosatta där till halv 9. Mattias själv kom vid 8 med Kongas och TG! Idol har jag börjat lessna lite på, men måste fortsätta se x) Men vi missade ju iaf halva, men idag klockan 02.00 cirka så kollade ja på internet vem som åkte ut -Anastacia (eller hur hon stavar).

Sen halv 9 så begav vi oss till pingstkyrkan där vi skulle ge bort korv. Fast de började först 11. Så vi gjorde typ annat, lixom att gå till videoteket (eller hette de hemma bio nu eller något liknade) mm.

Korven var god och folk blev glada :D Det var roligt. och jag var trött,


Mor och far kom och hämstade oss vid 15 över 1. Jag ville stanna längre, men dom segade >_<


STAN NU! :D <3


HEMMA IGEN X) haha :p

Det blev köp av skor, fast inte dom som de va tänkt. För mamma tycke inte de va vinterskor -som vanligt. Så det blev dessa istället,

Jag får se om dom behålls eller inte, de var faktiskt 5 dagars öppetköp! ^)

Idag har jag faktsikt städat toan också, den blev ren (inte älg ;)!


Föresten så har jag en massa namnsdag idag, men ingen förutom mamma och en 11 årig flicka har kommit ihog de ;) Haha, och vi ska äta äppelpaj med vaniljsås för att jag har de :D <3 De är bara FÖR HYPER GOTT! <3

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards