Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 9 november 2007

Av Jenny - 9 november 2007 00:00

-Fredag, Ledig dag. Men Jag, Janita och Josefine skulle jobba åt Filmfestivalen vi trodde vi skulle göra nått roligare jobb än att bara dela ut "lappar" (kan inte stava till broschyrer) men icke. Jag tog bussen till stan som gick 12.30 Där satt Janita sen träffade vi Jossan och sen började vi våran utdelning. Jag tycket ni folk ska vara lite mer positiva allihopa för ni vet ju inte hur de känns att stå där men några lappar som du bara vill bli av med, men alla kollar surt (förutom endel snälla).

Mitt knep var att säga 'hej' för då stannar dom upp, och kanske tar en lapp x)

Efter de så gick vi och köpte kakor och yoghurt, sen begav vi oss till bion! Där skulle filmskolan visa lite filmer som dom gjort (de var mest 3:orna som visade) men även Erik i min klass visade en film som han tydligen gjort med sin Morfar för 2 år sen eller var de va :)

Efter de gick jag och tränade dansaeroic. Åhh, ja tyckte de va jättesvårt. Förutom sista delen på dansen (som ja gjort en gång förut).


På kvällen, kom de hit lite folk och dessa var Linnea, Jokki, Gurra och Victor. De var så roligt och vi såg idol, och åt kladdkaka (som jag bakade under kvällen). Men sen så åkte ju Christoffer ut.

Asså fan, de var ju bonden som skulle åka inte han.. ÅH! jag blivde sur då >,< Även mina kamrater.

Sen såg vi idol eftersnacket (höhö, nötigt x) och de var så sorgligt när han stog där helt jätte tårögd och allt. Nej usch. Detta var verkligen fel..

Efter eftersnckaet kom vi på att vi skulle ju förtusan upp tidigt imorgon för de är ju öppethus imorgon.

De gick hem och jag såg Jordan rättsläkare efter de måste jag ha somnat i soffan. För nästa gång ja vaknade låg ja i soffan med kläder och smink och klockan var 06.30

Då gick jag ner och tvätadebort sminket och bytte kläder. La mig och sov och vaknade en timme efter de och då var de Lördag.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards