Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 1 november 2007

Av Jenny - 1 november 2007 17:25

Nyss skrev ja ut en bild som jag själv tagit och ska stoppa upp den på min vägg! ^) Det är faktiskt inte mindre än en bild på ett körsbär. Den är egentligen ganska mörk. Men ja hoppas på att de blir bra :)

Ska be pappa kolla så att vi har en massa målargrejer hemma så att det bara är att köra färg och börja måla min vägg också :D -svart ska den bli :)

Men funderar på att kanske gör ja den lite randig. Men de lär visa sig x)


Snart ska jag och träna så ska byta kläder lixom typ nuuu!


Av Jenny - 1 november 2007 10:40

kuuul, idag blev ja väckt av min katt som stormjaouade i mitt rum för hon ville ut. suck, jag klev upp och släppte ut henne. Sen var det ingen ide att lägga sig igen, därför gjorde ja frukost -mackor. Jag vet inte vad de är men mackor är ju så sjukt gott! :)

Sen satte jag mig här för att boka ett Lätt aerobic pass. Japp, idag ska ja hurta mig lagomt mycke. Eftersom ja hade vilodag igår ^) haha x)

Nu ska ja kanske skriva ut en bild och he upp på väggen. Puss

Av Jenny - 1 november 2007 00:14

Hej, tänkte ta mig och göra en ny fråga här bredvid. Men jag orkar inte, inte nu.. ^^

 Haha, föresten så ska ja gå och sova nu. De ska bli sjuuuuukligt skönt! För ja är så trött. + att ja gjort allt som ja ska innan ja lägger mig så ja behöver bara traska ner till sängen och sova! (om ja nu kan sova, vilket ja hoppas på).

btw, så glömde ja kameran hemma idag så ja tog bilder på Gurra och Ville iställe ikväll ^) Usch vad ni är söta! :D

  • Godnatt!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards