Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 12 november 2007

Av Jenny - 12 november 2007 16:29

GAAH!! :D

Måste säga att de är bara tisdag onsdag och sen halva torsdag kvar sen är de LW!!!

Jag längtar riktigt mycke (a)


Och imorgon ska ja kanske spela in min film, Usch. Känner på mig att allt kommer att bli bajs! ÅÅÅHHHH! Än så länge har ja inte änns skådisar så de räcker för alla bara hoppar av och inte kan helt plötsligt när de börjar närma sig. Jag förstår er kanske lite. Men om ni har lovat nå så håll de för tusan. Ni vet inte hur mycke detta tjorvar till allt! >_<

Av Jenny - 12 november 2007 10:58

Vakna lille vän. Jag vill ju äta frukost!


Igår var ja hos Mormor och Morfar på kvällen, Morfar fick godis av oss som farsdagspresent. Vi for dot efter min dans (direkt) och åt middag och sen fikade. Jag duschade faktiskt också där.


Idag ska ja göra läxor, >_< Sen på kvällskvisten ska ja iaf träna, efter de eller före bär de av till lille Samuel på något slags kalas :) Grattis Samuel 6 år <3

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards