Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 10 november 2007

Av Jenny - 10 november 2007 00:00

Idag var de dags för Öppethus.

Jag fick åkan med Jokki till skolan. Öppethuset gick bra förutom att inget funkade för mig och Adam. ÅH! Då blir allt helsurt..

Efter öppethus så gick vi till bion, fick i uppdrag att dela ut mera filmfestival lappar, men de orkade vi inte. Så vi satt inne på Shopping och gjorde typ inget.

Sen en halvtimme innan bion skulle börja (som vi skulle se) kom ja på att ja måste ju för tusan köpa en present åt Samuel som fyller år på Måndag. SHIET!

Jag gick till brio och där träffade ja käre Amanda som även hon skulle köpa present åt honom x) Av mig ska han få pokemon kort, men de är en hemslis så säg de inte till han ^^

När ja valt klart så gick ja till bion, och då satte vi oss och väntade på att den skulle börja åsså ringde min käre Pappa som ja inte pratat med på hur länge som helt. Puss!

Sen filmen, de är den sämsta jag någonsin sett! SHIET! Se den aldrig. Den hette Lovelie Rita tror ja.

Efter bion skulle Janita till Isak och Jag och Jossan skulle gå till Dagobert -stängt, Sub & co -stängt, donken -öppet. Och det blev första gången på flera flera år som ja åt annat än glass på mcdonalds.

Vi åt varsin Cheesburgare -Usch. Jag skulle tagit en Chiken iställe. Men nu vet ja iaf till nästan gång.

Jag for hem med en 20 Umeå buss som alltså stannar vid e4an. I bussen var också Jokki och Elin. Dom undrade ifall vi (jag och gurra) skulle vara med dom och Viktor och Elina. Men Gurra hade andra planer.

Direkt från bussen begav jag mig till Gurra och fick höra hennes idé om att se Freaky Friday med Amanda.

Jag tyckte de lät som en bra idé och så blev de också.

Efter ett tag for vi hem till mig fikade och såg Svensson Svensson. HAHA! så jävla kul xD

Sen gick vi ner till Amanda och såg filmen (den gick på tv). Efter ett tag kom Linnea också och vi var där allesammans. Efter filmen somnade jag i Amandas fotölj och sen soffa.

De övriga var på datan och störde även mig i min sömn. Vild halv 2 gick jag och Linnea hem. Gurra vet ja inte när hon gick för ja tror ja måste slummrat då.

När jag kom hem gick jag och la mig direkt.

btw, trodde ja de va Fredag hela dagen..

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards