Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 27 november 2007

Av Jenny - 27 november 2007 20:29

Ja har börjat tveka nu O,o


Ska ja vara blond eller brunett?     -svara! ^)

Av Jenny - 27 november 2007 18:46

Tjoooo, idag har ja spelat in min film (eller inte film, kanske scen). Den blev döpt till 'sveket från indien' av janita x) hah, De gick iaf lite bra faktiskt.

Och både idag och igår tränade ja me gurris på inpuls. De va trevligt och kul. Igår var vi på Core och Aerobic och idag Spinning och Core. :)


btw, va ja en sväng till min käre morfar igår, vi pratade på om alt möjligt, han hade iaf varit på nån konsert förra veckan och de hade varit den bästa han någonsin varit på, även om han varit lite skeptisk i början då mormor föreslog det. :) Han både hämtade mig och skjutsade mig.

Sen talade han in ett meddelande på mormors mobilsvarare, haha :D De va jättekul att höra ^) (fast ja hörde ju bara när han talade in de dock, men iaf så låter de ju likadant)

Asså bilddagboken går så segt så ja fattar inte va som har hänt me de >,< Och ja som hade hur många nyupplagda bilder som helst som ja skulle se (dock inte mina) Fick iaf se jossans snygga bilder på mig och henne idag x) hahahahahaha xD dom va faktiskt sjukt snygga ^) Kolla på hennes bdb -noooot! haha :p
Ikväll är de house.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards