Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 5 november 2007

Av Jenny - 5 november 2007 21:19

HAHAHHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAH, dagens grej var nog de roligaste på sjukt länge! ;D

Jag och Linnea hade tränat på inpuls ochväntade på bussen som inte gick förrän om en timma (när den slutat) så vi begav oss till konsum och köpte oss varsin macka (sånhära hårt god med klägg ;p) och chokladbollisar ^)

Vi tänkte att vi sätter oss på kulturens hus och väntar. De brukar funka bra! Och de gjorde vi också. Vi satte oss i fiket där nere och började äta.

Efter ett tag kommer de ett gäng turkar (förlåt, men menar dock inget illa), fast dom gick ut. Men då stannade dom utanför.

Och alla som sett kulturens hus fiket vet att de är fullt med fönster.

Utanför fönstret börjar dom dansa och sen får dom syn på mig och Linnea, som tur är sitter jag med ryggen mot fönstret vilket inte Linnea gör.

De börjar stå och titta supermycke och Linnea rapporterar mig vad dom gör även fast ja sitter och hållerför mitt ansikte och asgarvar.

En kille visar Linnea att han ska ringa henne sen och sen blåser han på rutan så att de blir "dimmigt" rå ritar han 2 hjärtan och sedan går dom. Men då har dom stått där i kanske 5 min. Hela tiden sitter Linnea och berättar vad dom gör. Alla övriga i kulturens hus fiket sitter och tittar på oss efetrsom jag sitter och asgarvar hur högt som helst.

Oj, oj, oj.. haha x) Detta var verkligen de roliagste på ett tag ;p

Jaa, de var roligare i verkligheten. I promise! ;)


Sen beger vi oss till bussen, då öser regnet ner och jag blir en ful äcklig blöt katt. YES! Sen är Linnea bara allmänt kult seg hela tiden och allt blir sjukt kul!

Puss tack och hej för idag!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards