Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 23 november 2007

Av Jenny - 23 november 2007 11:54

Nämen shiet, nu börjar jar till och med få klagomål på min omröstning att den ska bytas. Men de är 70 personer som har röstat på den. ja är så sjukt nöjd..

Men kanske ska jag byta och låta den vara blott ett minne. De lär uppenbara dig senare.

Idag har jag iaf klippt min "lugg" lite till lite mera lugg. Tyck va du vill. Men ja är iaf sjukt less som vanligt på mitt hår. Mamma ska kanske köpa såndära "engångsfärg" så ja kan pröva vad för brunt jag vill ha :) puss på mamma <3

Nu ska ja hänga tvätt. HAHA, btw, så gjorde ja bort mig idag för mamma. För ja har inte tvättat på evigheter och förstå så ringde ja och frågade; Ska man ha på 2 an eller 3 an? Mamma; Jajusteja de va ju länge sen du tvättade, men man ska ha på 3 an. 2 an är om tvätten är supersmutsig. Jenny; Okej! hejdå.

Efter ett tag ringer mammas tfn igen och det är jag; Hej, asså tvättmaskinen funkar inte :O Mamma; WHAAT? OMG. Men har su satt på strömmen och vattnet?  Jenny; OJJ, he, ja glömde visst he på vattnet. Hejdå!

Så de kan gå...

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards