Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 30 november 2007

Av Jenny - 30 november 2007 18:23

Pappa; "Och byta däck på bilen måste du också kunna."

Jag; "Jo, de är ju bra, fast egentligen skulle man inte behöva de för de finns ju så många andra som kan och då är de ju bara å ringa dom om de skulle behövas."

Pappa; "Men du måste ju kunna de ändå."

Simon; "Men du som aldrig har batterier på din mobil kommer ju inte kunna ringa nån."

Jag; Johoo, ja har visst batterier numera -alltid typ."

Simon; "Men dåå har du glömt den hemma istället så du kommer inte kunna ringa, och där står du mitt i skogen i ödemarken och kan inte byta däck."

Jag; "Kanske ska man lära sig att byta däck ändå.."

Av Jenny - 30 november 2007 11:13

Idag ska ja träna med Linnea på Inpuls. Ska ta 12.30 bussen.

Ska nog kila förbi stan också en liten stund, måste lämna igen domdära skitansnygga trosorna som de va hål i >,< Eller ja hoppas på att få nya! (a)

Imorgon är de 1;a December! kul.. :)

Ja ska faktiskt bänka mig framför tv;n och titta vad de är för julkalender i år x) höhö

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards