Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 6 november 2007

Av Jenny - 6 november 2007 22:20

JAG ÄR: Hmm, trött och frusen.

JAG SOVER: På natten.

JAG BLIR GLAD NÄR: Allt är sådära bra som de bara kan vara ibland, fast ja är oftast glad annars också. x)

VEM KRAMADE DU SENAST?: Alva

VAD SA DU SENAST?: "Justfan, ja skulle ju skriva ut manuset!"

GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: Olika.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: Olika,

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: En varm dusch eller varm säng.

VAD HAR DU NU: Bara en varm tröja x) haha

HAR DU SNYGGA SKOR?: Självfallet ! ;>

VAD HAR DU NU: En varm tröja sa ja ju..

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 06.20

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE: "Varför är du hemma nu?" till mamma.

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Jaaa.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT: Mjo, kisse..

VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: House alldeles nyss :D

KAN DU SPELA FOTBOLL?: Kan kan ja kanske, men om ja är bra. HAHA nej.

SENASTE PERSONEN DU SKICKA SMS TILL: De var ett tag sen så ja minns inte, eftersom jag har slut pengar på mobilen. >,<

SENASTE PERSONEN DU FICK SMS AV: Jenny (inte mig)

SENASTE PERSONEN SOM FICK DIG ATT SKRATTA: Linnea eller mamma.

SENASTE PERSONEN SOM TRAMPADE PÅ DIN FOT: Haha, de minns ja inte.

SENASTE MAT DU ÅT: Ja åt nyss ett digestivekex.

SENASTE FILMEN DU SÅG: En som min mammas jobbarkompis gjort. Haha, de va faktiskt ganska kul x)

SENASTE LÅTEN DU LYSSNADE PÅ: Ensammast i Sverige - Kent

NAMN: Jenny Maria osv.

FÖDD: 21 april 1991

GJORT IDAG: Varit i skolan, varit med Linnea när ja kom hem (pga glömt nyckeln=hon, inte jag ^), promenerat, sett House, gjort skolarb.

VAD DRACK DU SENAST: Vatten

VAD SKA DU GÖRA IMORGON: Skolan, hem, inpuls, hem eller gammelstan.

VAD GJORDE DU IGÅRKVÄLL: Igår,, hmm. Juste ja satt här och sen sov jag.

HUR MÅNGA HAMSTRAR HAR DU HAFT SAMMANLAGT: Ingen

OM DU FICK DÖDA EN ARTIST PÅ ETT PLÅGSAMT SÄTT, VEM SKULLE DU DÖDA?: Jag vill inte döda nån :O GAAH!

OM DU FICK BESTÄMMA ATT DET SKULLE VARA KONSERT IDAG, VILKET BAND SKULLE DU TA DIT: Hmm, ja skulle nog ta hit Kemt<3

HAR DU GRÅTIT NÄR DU SETT EN FILM NÅNGÅNG: Haha, ja.

SISTA ORDET INNAN DU GÅR: Men godnatt för ikväll.

Av Jenny - 6 november 2007 20:45

Jaha, vi har iaf ett fint tangentbord som är en massa olika färger på min skola, filmskolan!

Idag spelade vi även in Jossans film. Var A foto :) det va ju som kuul ^) hööö,,

Jag hoppas att ja inte tråkar ut er för ja vill inte skriva samma saker på tex bilddagboken och här x) he-hu. Egentligen ska de juh vara mera specifik berättning hära.

Men idag orkar ja inte och snart börjar House som ja missat nu nån gång typ lix,, Därför ska ja sitta där snart och 1 timma frammot, mohaha, länge de lät egentligen.. Fast de är de ju inte.

Och nu svamlar ja en massa för att ja inte orkar skriva nå annat! O_o

Så därför, pusstjingen

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards