Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 22 november 2007

Av Jenny - 22 november 2007 23:09

Grattis på Cecilia dagen x) höhö!

Idag har jag köpt mitt inpuls kort, så nu kommer ja att träna igen! :D

Idag var jag och Gurris på bodystep, grymt jobbigt i benen, men de kändes ju bra efteråt. Fast vi fick rycka til bussen för den gick 4 min efter vi slutat och blablabla, så svettiga som vi var sprang vi till bussen och hann med den :) GREAT!

Jag kom hem och duschade (eftersom ja inte hann på domdära 4 min på inpuls) och satte mig och åt. Då kom Maria genom dörren, hon hade med sig en hel ikea påse (domhära blåa) och en annan påse fyllda med kläder -hon hade rensat. Jag kollade igenom allt detta, av dom blev de mest bara myskläder. usch vad skönt. Nu sitter jag faktiskt i en av tröjorna! Resten av kläderna ja fick ligger på golvet i köket. Ja måste bära ner dom, annars blir de säkert ett jävla liv, men hur ska ja orka! O,o

Har iaf sett på tv också ikväll, 2 program, men ja orkar inte skriva va dom hette x) (stavar säkert fel då också,,)

Ha en bra kväll, tjingen.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards