Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 28 november 2007

Av Jenny - 28 november 2007 16:52

Hej, idag får ja grattulera Martin på hans födelsedag.

Idag så var dagen, hmm, jaa, inte så speciell. Började med Svenska, då hade vi anslag, de som inte visat sina visade dom då, sen var de Idrott, och vi dansade x) haha, ja och iaf sen var de lunch sen matte och sen slutade vi.

Och på dessa dagar slutar vi 14.20 och gissa när min buss går, jo, 14.19 från busshållsplatsen YES! Ja missar den precis så att ja måste vänta till klockan 15.00

Nog för att ja tänkte att ja skulle he in min film på datan under den tiden, men icke. Alla intankningsredigeringar var upptagna, och dessutom har ja kommit på att ja glömde att filma en grej som skulle vara med i min film vilket är så bajs så ja håller snart på att dö. ÅÅÅHH!

Nu lagar iaf min bror pangkaka och ja ska ut och mata Raggis.


Dessutom måste ja klaga på er 20 som redan tittat på min blogg idag, ni måste svara på min fråga. För de är nära nu, ja måste betsämma mig ikväll! :O


dödamig!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards