Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 13 november 2007

Av Jenny - 13 november 2007 23:03

Andas, jag kan inte andas
För det låter så pinsamt kvavt där jag står brevid dig.
För trött för att dölja, det måste vara uppenbart
åh Kom inte närmre, åh snälla kom närmre
Snälla kom närmre, snälla kom närmre, kom närmre...

Av Jenny - 13 november 2007 22:48

Åååhh, vad jobbigt. Ja är inte trött, men ja vill vara de för ja vill sova.

Men ja försöker med knep att göra mig trött men jag skulle inte ha bakat domdära chokladbollarna, ja tror dom gav mig en liten energikick eller nå.. hoho!

Här kommer en bild på fika bara för att de är en av de godaste saker som finns! Ja tror nästan kanske att de är godare än godis! (jag erkänner!)

















When we walked in fields of gold

Av Jenny - 13 november 2007 19:42

Goddagens, idag gick jag hemmifrån (till bussen) klockan 07.15 och kom hem 19.05 (från bussen). Tiden mellan de har ja varit på skolan! :O

Fast de har ändå varit en ganska kul dag, lite.. höhö

Varit skripta 2 gånger idag i 2 olika filmer. Petters och Janitas.

Petters var ute och alla höll på att dö för att de va så kallt och Janitas tog sån tid att alla hållde på att dö för att de tog sån lång tid som sagt x)

Dagen började dock inte speciellt bra, ja hade ingen skådis så ja kunde inte spela in min film vilket inte var nå kul. :( Därför tillbringades morgonen med att söka skådisar på estet. Fredrik följde mig, vi såg en som skulle vara ganska bra men kom oss inte för att fråga henne.. O_o höhö, synd.. Men fick iaf några kansken! :)

Sen så var de lungt helt länge och ja gjorde nästan inget. Och under den tiden tappade ja bort mitt kort! ÅH! och ja letade hur länge som helst efter de men icke. De var spårlöst borta. Sen klockan 12 började Petter filma sin film, de tog väll kring 1,5 timmar (kanske). Ute :O usch usch usch. Alla skulle haft mer kläder!

Sen var klockan kring 13.30 (kanske) då var de 1 timma tills Janita skulle börja göra iordning med hennes film. Under den tiden letade ja mitt kort och även vaktmästaren och även skolsystern.

Hittade bara Vaktis. Han var snäll och sa att om jag inte hittade mitt kort innan imorgon så skulle ja gå dit och så skulle de spärras!

Fan på mig! :O Säger bara tur att vi inte har nycklar till skåpen, då hade den säkert redan varit borta..

Iaf hittade Christer skolsystern åt mig så att jag fick min huvudvärkstablett, men den hjälpte inte ett dugg.

Janitas film började vi spela in lite efter 15.00 (kanske), de tog dock ända till klockan 17.30 (ungefär). Då var alla sjukt less.

Då begav vi oss till våran skola och stoppade tillbaka alla sakerna vi använt. Jag och Jossan blev kvar i skolan, sen ringde Erik och sa att vi skulle släppa in han -vilket vi gjorde, sen hittade han en Billys pan pizza! Den fick jag och Jossan dela på medans han och Filip hade köpt en riktig pizza! ^) hoho Vi åt även en massa frukt där, (i lärarrummet) Sen gick bussen 18.30 Trevligt. Då pratade jag med Gurra hela vägen hem (nästan). :)

 När ja kom hem så ville ja inte ha mat, men mamma och pappa tvingade mig och äta, pappa sa; Du måste ju äta, annars blir du så ond! x) HAHA Men de är nog sant,, O,o


Grattis på Mattias idag!

Och även grattis till Christer som har namnsdag idag! ^^

Och nu ska jag se tv. Tjingen.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards