Peace, Love and Ice Cream

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2009

vilket skämt

Av Jenny - 25 oktober 2009 10:49

Hahahaha vilket skämt till övergrej här över. Shiet, alltså så dålig är jag inte, men eftersom våran dator är pajad men lagad osv så har vi inte photoshop eller något så jag var tvungen att göra i paint, de tog en jävla tid och den blev skitful.... Ja ni ser ju själva.

Ska fixa detta nån gång när vi fixar till så vi kan få lite photoshop på andra datorn.

Tills vidare får jag väll skämmas..


Jasså, nu har även denna blogg börjat med reklam på sig, nog för att de inte är något som stör mig speciellt mycke. De är fortfarande bilderna som stör mig, att man inte kan lägga upp mer än 100 då ska de börja kosta 20 kronor för att få lägga upp mera?! Störande som jag vet inte vad..

Idag har dagen bestått av städning, dammtorkning och sånt. Dagen går hypersagta för att en timma är tillbaka ställd, åh vad jobbigt. >.< Jag är så hungrig och klockan var bara halv 11, jag som trodde den var vid 12.. Så nu väntar jag på klockan så att jag ska få äta lunch, ska äta om typ några minuter, 11 får bli bra. Längre orkar jag inte vänta.

Ikväll blir det inpuls och bodystep, efter de åker jag till Mormor och Morfar för att hämta garn. Ska ringa dem nu och säga att jag kommer (var upptaget nyss!)


Sen hoppas jag också på att få se mig käraste idag :)

Kraam!

 
 
Gurra

Gurra

25 oktober 2009 23:47

Men den blev ju fin, om jag hade gjort i paint något sånt där hade du bara skrattat åt mig;)

http://www.maaariaa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 27 november 2014 13:12


Det var inte igår! Jag måste skriva av mig och idag är vekligen en blä dag. Jag är inte riktigt frisk, sitter hemma och ska plugga men hjärnan orkar inte med. Noll lust. Jag måste ut med Elvis som jag iprincip alltid ser fram emot men inte nu. Vi s...

Av Jenny - 23 maj 2014 07:32


Ibland får man prioritera sömn före träning. Efter denna halva vecka som gått har jag varit så trött! Skoldagar med redovisning där jag har varit i slutet vilket leder till lite nervositet hela dagen och koncentration på vad de andra säger vilket i...

Av Jenny - 11 april 2014 10:01

Och föresten, uppdatering om Honey så har hon verkligen accepterat oss, de har även accepterat Elvis men har såklart respekt för honom vilket han har för dem också :) Honey sover på oss (speciellt mig) hela natten och de kommer och äter direkt jag sl...

Av Jenny - 11 april 2014 09:49

Jag har blivit sjuk. Ont och svullen i halsen plus mycket täppt och snorig i näsan. Jag känner att jag verkligen inte vill vara sjuk nu, det är sista tiden på skidorna och jag vill kunna ta vara på det i mängder. Nu orkar jag knappt gå ut med Elvis...

Av Jenny - 2 april 2014 11:37

Hej! Just nu bor jag Alex och Elvis på malmudden tillfälligt för att sköta cookie och honey, Elinas katter ;) De som har det jobbigast är Elvis och Honey, Elvis med alla ljud -tack radio så de inte blir så jäkla tydligt och Honey hon sover mest...

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards