Peace, Love and Ice Cream

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2009

134 mejl...

Av Jenny - 27 oktober 2009 23:46

Tjena.

Fick igång msn nyss (installerade och alltihopa. Var ju svårt för mig som fattar trögt!) Har bara haft gamla på andra datorn (första alltså som låter så konstigt) såå jag hade fått 134 mejl...!!!!!!

Seriöst vad bombad. De flesta från facebook?! så onödigt. jag hatar de.. Sen var de ju viktiga som jag typ fått den 15 oktober och inte sett. Fy alltså shiet. Stressigt blev de!


Idag så blev att jag stannade längre än tänkt hos Alex, lagade grymt sen lunch och var väll lite tjurig eftersom maten är så viktig för mitt humör. Men har iaf köpt mig en ny vas idag. hur fin som helst! :D Bullig är den typ :)

Men alltså shit vad jag tycker om den pojken, helt galet. :')

For hem med 16.10 bussen och åt en mini middag när jag kom hem sen bar de av ner till Amanda konkandes på våran symaskin -tungt. Sen åkte de iväg och kvar blev jag Alva och Samuel, Samuel stack direkt till gustaf och sen vidare till aktivitet. Jag och Alva chillade lite men gick sen hem till mig och satte igång med baket. Jitterbuggare som mamma ska ha med sig. Alva gillade både smet och färdiga kakor (ett plus! :D) hon var så duktig och ville diska (min fasa men de kan jag ju inte säga..) Så hon diskade allt vi hade användit! :D Hur söt som helst.

När kakorna svalnade hjälpte mamma mig med svansen och Alva busade, åt en kaka sen bar de av hemmåt dom och då hade även Linnea och Gurra hunnit komma till mig och sen for vi till jokki.

Där låg vi mest och pratade och myste på.

Nu ska jag snart lägga mig, imorgon ska jag pyssla med kläderna och luncha med mormor och morfar för att de ville bjuda för att min broris har namnsdag. Hade tänkt att träna också. Får se vad de blir för något imorgon :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 27 november 2014 13:12


Det var inte igår! Jag måste skriva av mig och idag är vekligen en blä dag. Jag är inte riktigt frisk, sitter hemma och ska plugga men hjärnan orkar inte med. Noll lust. Jag måste ut med Elvis som jag iprincip alltid ser fram emot men inte nu. Vi s...

Av Jenny - 23 maj 2014 07:32


Ibland får man prioritera sömn före träning. Efter denna halva vecka som gått har jag varit så trött! Skoldagar med redovisning där jag har varit i slutet vilket leder till lite nervositet hela dagen och koncentration på vad de andra säger vilket i...

Av Jenny - 11 april 2014 10:01

Och föresten, uppdatering om Honey så har hon verkligen accepterat oss, de har även accepterat Elvis men har såklart respekt för honom vilket han har för dem också :) Honey sover på oss (speciellt mig) hela natten och de kommer och äter direkt jag sl...

Av Jenny - 11 april 2014 09:49

Jag har blivit sjuk. Ont och svullen i halsen plus mycket täppt och snorig i näsan. Jag känner att jag verkligen inte vill vara sjuk nu, det är sista tiden på skidorna och jag vill kunna ta vara på det i mängder. Nu orkar jag knappt gå ut med Elvis...

Av Jenny - 2 april 2014 11:37

Hej! Just nu bor jag Alex och Elvis på malmudden tillfälligt för att sköta cookie och honey, Elinas katter ;) De som har det jobbigast är Elvis och Honey, Elvis med alla ljud -tack radio så de inte blir så jäkla tydligt och Honey hon sover mest...

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards