Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Jenny - 2 februari 2010 12:50

HAHAHAHA detta är ödet..

För precis 2 år sedan beställde jag hem mobilen som jag tappade i toan idag... Kanske var någon sorts mening?

  

Ja, här är den.. ;p



Av Jenny - 2 februari 2010 12:42

Åhnej, Åhnej! 

Katastrof. 

Jag kissar på tossi och efter de drar jag såklart upp byxorna och gör någon hektisk snurr så mobilen i min ficka FLYGER ut ur min ficka, landar på kanten av toaletten och studsar ner. AAAHHH!!! Låter de.. 

Skit, vad ska jag göra? Ta upp den? Spola? Hur fan ska jag få upp den?

Hur jag gjorde vill ni inte veta jag vet inte exakt heller hur jag gjorde för att paniken var för stor.

Slänger mobilen i handfatet och slår på kranen, vilket säkerligen var jättebra för min fina telefon... Not.

Den har varit på torkning på element, men nehejj inte funkar den, inte ett enda livstecken.. 

Tur att jag har min gamla prickiga samsung hemma som fungerar..


Alltså har jag just nu ingen mobil för tillfället eftersom jag är på skolan och så men jag ska snart börja dra mig hem..

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards